Küçükçekmece Gölü’nde pis koku ve toplu balık ölümleri haberlerinin duyulmasının ardından belediye ekipleri bugün sabah saatlerinden gölde temizliğe başladı.
Küçükçekmece Gölü’nde dün akşam saatlerinden itibaren balık ölümleri ve pis koku olduğu haberleri ortaya çıkmıştı. Haberlerin ardından belediye ekipleri harekete geçti. Ekipler, sabah erken saatlerden itibaren kıyıda ölü balıkları ve göldeki bulunan çöpleri temizleyeme başladı. Göldeki yoğun pis koku ise etkisini sürdürüyor.Küçükçekmece Gölü’nde pis koku ve balık ölümleri
Küçükçekmece Gölü’nde pis koku ve balık ölümleri
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
GENEL
Küçükçekmece Gölü’nde pis koku ve toplu balık ölümleri haberlerinin duyulmasının ardından belediye ekipleri bugün sabah saatlerinden gölde temizliğe başladı.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!