Haber Manşet Gazetesi

Diyanet İşleri Başkanı Erbaş’tan sigarayı bırakma çağrısı

GENEL

Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş, “9 Şubat Dünya Sigara Bırakma Günü" dolayısıyla sigarayı bırakma çağrısında bulundu.

Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş, “9 Şubat Dünya Sigara Bırakma Günü" dolayısıyla sigarayı bırakma çağrısında bulundu.

Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş, “9 Şubat Dünya Sigara Bırakma Günü" dolayısıyla bir mesaj paylaştı. Sigaranın Türkiye’de her yıl 100 bini aşkın kişinin ölümüne sebep olduğunu hatırlatan Erbaş, bu büyük tehlikeye bir an önce son verilmesi çağrısında bulundu. Erbaş, "9 Şubat Sigarayı Bırakma Günü, insanlığın bu vahim bağımlılıktan bir an önce kurtulmasına vesile olsun.” dedi.
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.