Bursa’nın Yıldırım ve Gürsu ilçelerinde su kesintisi yapılacak.
Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü İçme Suyu Dâiresi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Yıldırım Demetevler, İsabey, Karapınar, Değirmenönü mahalleleri ve civarında; Gürsu’nun Yenidoğan ve Kurtuluş mahalleleri civarında 11.02.2021 Paerşembe günü, 10.00 - 18.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacak.Bursa’da su kesintisi
Bursa’da su kesintisi
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
GENEL
Bursa’nın Yıldırım ve Gürsu ilçelerinde su kesintisi yapılacak.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!