Haber Manşet Gazetesi

Günyüzü ilçesinde bir kamu kurumu geçici süre ile kapatıldı

ESKİŞEHİR

Eskişehir Günyüzü İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, Korona virüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında kapatıldı.

Eskişehir Günyüzü İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, Korona virüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında kapatıldı.

İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü personellerinden veteriner hekimin covid 19 testinin pozitif çıkması sonucu, kurum önce karantinaya alındı daha sonra geçici süre ile kapatıldı. Filyasyon ekipleri, Günyüzü İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü personelinden test aldı.

Öte yandan, kurum personellerinin vatandaşların taleplerini muhtarlar aracılığı ile telefon ile yürütecekleri öğrenildi.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.