Haber Manşet Gazetesi

Şehir hastanesinde resim ve el sanatları sergisi

ERZURUM

Erzurum’da kronik psikiyatri hastaları tarafından hazırlanan resim ve el sanatları sergisi Şehir Hastanesi Fuaye Alanı’nda açıldı.

Erzurum’da kronik psikiyatri hastaları tarafından hazırlanan resim ve el sanatları sergisi Şehir Hastanesi Fuaye Alanı’nda açıldı.

Serginin açılışını yapan Vali Okay Memiş, projenin hastaların topluma kazandırılması adına güzel bir çalışma olduğunu kaydederek, emeği geçenlere teşekkür etti.

Eserlerden elde edilecek gelirin TRSM hastaları için harcanacağı sergi, Çarşamba gününe kadar konuklarını ağırlamaya devam edecek.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.