Haber Manşet Gazetesi

Bakan Dönmez: "İşletmeye alacağımız santrallerle bu sene 100 bin megavat kurulu güç üstüne çıkarız."

EKONOMİ

Bakan Dönmez: "İşletmeye alacağımız santrallerle bu sene 100 bin megavat kurulu güç üstüne çıkarız."

Bakan Dönmez: "İşletmeye alacağımız santrallerle bu sene 100 bin megavat kurulu güç üstüne çıkarız."
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.