Bakan Dönmez: "İşletmeye alacağımız santrallerle bu sene 100 bin megavat kurulu güç üstüne çıkarız."
Bakan Dönmez: "İşletmeye alacağımız santrallerle bu sene 100 bin megavat kurulu güç üstüne çıkarız."
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
EKONOMİ
Bakan Dönmez: "İşletmeye alacağımız santrallerle bu sene 100 bin megavat kurulu güç üstüne çıkarız."
Bakan Dönmez: "İşletmeye alacağımız santrallerle bu sene 100 bin megavat kurulu güç üstüne çıkarız."
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!