Bakan Dönmez: "Büyük bir aksilik olmazsa 2023 yılında Türkiye nükleer teknolojiye geçmiş olacak."
Bakan Dönmez: "Büyük bir aksilik olmazsa 2023 yılında Türkiye nükleer teknolojiye geçmiş olacak."
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
EKONOMİ
Bakan Dönmez: "Büyük bir aksilik olmazsa 2023 yılında Türkiye nükleer teknolojiye geçmiş olacak."
Bakan Dönmez: "Büyük bir aksilik olmazsa 2023 yılında Türkiye nükleer teknolojiye geçmiş olacak."
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!