Haber Manşet Gazetesi

ÖSYM Başkanı Aygün’den YKS mesajı

EĞİTİM

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanı Prof. Dr. Halis Aygün, 2021-YKS’nin ilk aşaması olan TYT oturumunun tüm sınav merkezlerinde başarıyla tamamlandığını belirterek, "Yarın uygulayacağımız AYT ve YDT oturumlarına katılacak adaylarımıza başarılar, görev alacak sınav görevlilerimize de kolaylıklar dilerim” dedi.

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanı Prof. Dr. Halis Aygün, 2021-YKS’nin ilk aşaması olan TYT oturumunun tüm sınav merkezlerinde başarıyla tamamlandığını belirterek, "Yarın uygulayacağımız AYT ve YDT oturumlarına katılacak adaylarımıza başarılar, görev alacak sınav görevlilerimize de kolaylıklar dilerim” dedi.

ÖSYM Başkanı Aygün, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) kapsamında bulunan, Temel Yeterlilik Testi (TYT) sınavının tamamlanmasının ardından bir mesaj yayımladı. Aygün sosyal medya hesabından yayımladığı mesajda şu ifadelere yer verdi:

“2021-YKS’nin ilk aşaması olan TYT oturumu tüm sınav merkezlerimizde başarıyla tamamlanmıştır. Bu oturumda görev alan tüm görevlilerimize teşekkür ederim. Yarın uygulayacağımız AYT ve YDT oturumlarına katılacak adaylarımıza başarılar, görev alacak sınav görevlilerimize de kolaylıklar dilerim.”
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.