Haber Manşet Gazetesi

İl birincisi olan öğrenciler ödüllerini aldı

ÇORUM

Milli Eğitim Bakanlığı ile Türkiye Yeşilay Cemiyeti iş birliğinde, öğrencilerin bağımlılık konularına duyarlılığını artırmak, yeteneklerini teşvik etmek ve başarılı bulunan eserleri ödüllendirmek amacıyla gerçekleştirilen ’Sağlıklı Nesil Sağlıklı Gelecek’ konulu yarışmada dereceye giren öğrencilere ödül töreni düzenlendi.

Milli Eğitim Bakanlığı ile Türkiye Yeşilay Cemiyeti iş birliğinde, öğrencilerin bağımlılık konularına duyarlılığını artırmak, yeteneklerini teşvik etmek ve başarılı bulunan eserleri ödüllendirmek amacıyla gerçekleştirilen ’Sağlıklı Nesil Sağlıklı Gelecek’ konulu yarışmada dereceye giren öğrencilere ödül töreni düzenlendi.

Edebi eser kategorisinde birinci olan Sunguroğlu İlkokulu öğrencisi İrem Rana Özbekmez ve Sungurlu Şehit Akif Kapaklı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencisi Seçil Kışlalıoğlu, yarışmada il ve ilçe birincisi oldu.

Sungurlu İlçe Milli Eğitim Müdürü İhsan Sepetci, “Öğrencilerimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz. Emeği geçen idareci ve öğretmenlerimize teşekkür ediyorum” dedi.
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.