Haber Manşet Gazetesi

Kaymakam Göktaş görev başındaki personeli yalnız bırakmadı

ÇANAKKALE

Çanakkale’nin Yenice Kaymakamı Musa Göktaş, yeni yılın ilk saatlerinde mesai yapan personeli yalnız bırakmadı.

Çanakkale’nin Yenice Kaymakamı Musa Göktaş, yeni yılın ilk saatlerinde mesai yapan personeli yalnız bırakmadı.

Yenice Kaymakamı Musa Göktaş, yeni yıla huzur, mutluluk ve güven içerisinde girmesi için görevi başında olan hastane, jandarma ve polis ekiplerini görevi başında ziyaret etti. Kaymakam Göktaş, görev başındaki tüm personele çikolata ikram ederek, iyi yıllar dileklerinde bulundu.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.