Haber Manşet Gazetesi

Yönetim, senato toplantısı tıp fakültesinde yapıldı

BİLECİK

Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi yönetim, senato toplantısı tıp fakültesi konferans salonunda gerçekleşti.

Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi yönetim, senato toplantısı tıp fakültesi konferans salonunda gerçekleşti.

Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Şükrü Beydemir başkanlığında yapılan toplantıya Genel Sekreter Öğr. Gör. Özgür Özcan, yönetim kurulu üyeleri ve senatörler katıldı. Toplantının ardından Tıp Fakültesinde gezi yaparak laboratuvarlarda incelemelerde bulunan heyet daha sonrasında İş Sağlığı ve Güvenliği Koordinatörlüğü tarafından düzenlenen İSG Üst Kurulu Bilgilendirme Toplantısına katıldı.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.