Şubat Ayı İlçe Müftüleri toplantısı Vali Bilal Şentürk’ün başkanlığında yapıldı.
Bilecik Valiliğinde yapılan toplantıya İl Müftüsü Ali Erhun, yardımcıları ve ilçe müftüleri katıldı. Toplantıya başkanlık yapan Vali Şentürk, 2021 yılında yürütülmesi planlanan projeler, cami ve Kur’an kurslarında uygulanan Korona virüs (Covit-19) tedbirleri hakkında bilgi aldı.Şubat ayı ilçe müftüleri toplantısı yapıldı
Şubat ayı ilçe müftüleri toplantısı yapıldı
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
BİLECİK
Şubat Ayı İlçe Müftüleri toplantısı Vali Bilal Şentürk’ün başkanlığında yapıldı.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!