Haber Manşet Gazetesi

Anaokulu öğrencilerinden yılsonu gösterisi

BAYBURT

Nazlı Şentürk Kızılay Anaokulunun düzenlediği Türkiye temalı yılsonu programında öğrenciler hem eğlendi hem hünerlerini sergiledi.

Nazlı Şentürk Kızılay Anaokulunun düzenlediği Türkiye temalı yılsonu programında öğrenciler hem eğlendi hem hünerlerini sergiledi.

İl Milli Eğitim Müdürü Rahmi Güney, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve ailelerin katılımıyla gerçekleşen programda öğrenciler birbirinden güzel gösterilerini sahneledi.

Şehit Mustafa Karasakal Tiyatro Salonunda gerçekleşen program, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.