Haber Manşet Gazetesi

Dağlık Karabağ’da ateşkesten sonra 14 Azerbaycanlı hayatını kaybetti

ASAYİŞ

Azerbaycan’ın Dağlık Karabağ bölgesinde ateşkes ilan edildikten sonra Ermenistan ordusunun daha önceden döşediği mayınların patlaması sonucu 14 Azerbaycan vatandaşının hayatını kaybettiği duyuruldu.

Azerbaycan’ın Dağlık Karabağ bölgesinde ateşkes ilan edildikten sonra Ermenistan ordusunun daha önceden döşediği mayınların patlaması sonucu 14 Azerbaycan vatandaşının hayatını kaybettiği duyuruldu.

Azerbaycan Başsavcılığı tarafından yapılan açıklamada, Ermenistan ile ateşkesin imzalandığı 10 Kasım 2020 tarihinden bu yana işgalden kurtarılan bölgelerde mayın patlaması sonucu yaşanan can kayıplarına ilişkin veriler paylaşıldı. Açıklamada, işgalden kurtarılan bölgelerde mayın patlaması sonucu 5’i asker, 9’u sivil toplam 14 kişinin hayatını kaybettiği, 52’si asker ve 8’i sivil olmak üzere 60 kişinin de yaralandığı bildirildi.
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.