Antalya’nın Korkuteli ilçesi Jandarma Komutanlığında görevli personel, Batı Akdeniz Kızılay Kan Merkezine 25 ünite kan bağışında bulundu.
Kızılay ekipleri 3,5 ay sonra Korkuteli’ne geldi. Cumhuriyet Meydanı’nda kan bağışı çalışması yapan ekiplere, Korkuteli İlçe Jandarma Komutanı Teğmen Vedat Kılınç ile görevli personeller 25 ünite kan bağışında bulundu. Kızılay ekipleri 1 hafta daha Korkuteli’nde olup kan bağışı almaya devam edecek.Jandarmadan Kızılay’a 25 ünite kan bağışı
Jandarmadan Kızılay’a 25 ünite kan bağışı
Haber Manşet Gazetesi Haber Manşet Gazetesi
ANTALYA
Antalya’nın Korkuteli ilçesi Jandarma Komutanlığında görevli personel, Batı Akdeniz Kızılay Kan Merkezine 25 ünite kan bağışında bulundu.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!